El CICLE celebra la seva segona edició els dies 27, 28 de juny al municipi del Catllar. En breu es publicaran les actuacions. Les entrades sortiran a la venda a la venda als canals oficials del festival i Entràpolis.
El CICLE GLAÇ, es reafirma com una cita imprescindible per als amants de la música d’autor, les propostes emergents i la cultura de proximitat. Nascut de la col·laboració entre l’Ajuntament del Catllar i l’associació LaCatllerenca, i dirigit per Ferran Rull i Pol Segarra i Carré, el Festival GLAÇ es presenta com un esdeveniment de proximitat i delicat, amb aforaments molt reduïts, i amb esperit de territori, que manté una forta connexió amb el patrimoni i l’entorn natural del municipi. Aquesta nova edició consolida el festival com un projecte cultural amb programació de qualitat, amb especial atenció a veus emergents.
