Gràcies per mullar-vos per l’esclerosi múltiple!
Ahir diumenge 6 de juliol, la piscina municipal de la Torre d’en Guiu es va omplir de solidaritat, somriures i ganes de fer pinya en la lluita contra l’esclerosi múltiple.
Gràcies a totes les persones que vau venir, vau fer un salt solidari, us vau moure amb energia a les sessions d’aquagym i vau fer possible una jornada plena de compromís i esperança.
La vostra participació i els donatius recollits ajudaran a continuar donant suport a les persones amb esclerosi múltiple.
Fins la propera!

